Σάββατο 27 Δεκεμβρίου 2008

Ανανέωση του Ιστολογίου μου!!!

Καλημέρα σε όλους τους Γκαγκαβούζηδες και φίλους!! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!! Μέσα στις γιορτές βρήκα λίγο χρόνο να ανανεώσω το ιστολόγιό μου προσθέτοντας ορισμένες σελίδες από φίλους πιστεύοντας πως θα βελτιωθεί η εικόνα του.
Ανάμεσα στα νέα πρόσθετα είναι και η ψηφοφορία για την προέλευση των Γκαγκαβούζηδων.
Η συμμετοχή και η όλη διαδικασία δεν έχει να κάνει μόνο με το τι πιστεύει ο καθένας αλλά και να δημιουργηθεί ένας τόπος διαλόγου και συζητήσεων ακόμη και αντιπαραθέσεων γύρω από το πολυσυζητημένο και αμφιλεγόμενο θέμα της καταγωγής μας.
Εγώ προσωπικά δεν έχω ενδιασμούς για την καταγωγή μου. Θάθελα όμως να κατατεθούν απόψεις και θέσεις. Καλό είναι οποιαδήποτε άποψη να αιτιολογείται και όχι να διατυπώνεται δίχως επιχειρήματα. Έτσι θα μπορέσουμε να κατανοήσουμε και να απαντήσουμε σε όλες τις θεωρίες που θα διατυπωθούν.
Εύχομαι σε όλους καλές γιορτές και καλό αντάμωμα με τους δικούς σας!!!!

1 σχόλιο:

Λευτέρης Χαμαλίδης είπε...

Χρήστο
Χρόνια Πολλά με υγεία κι ευτυχία. Με αγωνία περιμένουμε την έκδοση του βιβλίου, στο οποίο πιστεύουμε ότι έκανες μια πολύ αξιόλογη δουλειά.